۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

آگاهی: میوه ممنوع!












امروز را در گاهشمار خورشیدی به نام روز خبرنگار نامگذاری کرده اند؛ هرچند که ایران به میمنت حوادث پس از برگزاری انتخابات توانست دست کم در یک مسئله حکومت چین کمونیست را پشت سر بگذارد و آن هم چیزی نبود جز کسب مقام نخست جهان به لحاظ شمار روزنامه نگاران زندانی! نسل های قدیمی تر ما هنوز از یاد نبرده اند سخنان بزرگان انقلاب بهمن 57 را که آرزو می کردند به زودی تمام مسلسل ها تبدیل به قلم شود. اما امروز در نبود آنها ... بگذریم!

۵ نظر:

هم .لایتی گفت...

خانه نو مبارک باد.شما"رانندگی زیر بارش رگبارهای بهاری" را دوست دارید و من پیاده روی در زیر باران بهاری را.

"آیا بیدار می شوند آنها که خود را به خواب غفلت زده اند؟!"

تیتر قشنگی است، اما

شما مرا به خواب غفلت متهم می کنید و من شمارا. آن یکی دو دوی ما را به خواب غفلت متهم میکند. در مملکت ما کی خواب است کی بیدار هنوز معلوم نیست.

هم ولایتی عزیز، سخنان بزرگان انقلاب شکستن قلم ها بود، نه " تبدیل مسلسل ها به قلم."

وب نگار ایرانی گفت...

هم ولایتی عزیز
"خواب غفلت" را برای حاکمانی به کار بردم که همچون کبک سرشان را زیر برف فروبرده اند و این همه ضجه و ناله جوانان و پیران و صدای خردشدن استخوانهای این ملت زجرکشیده بدلیل سیاستهای ناروای اقتصادی و اجتماعی را نمی شنوند یا نمی خواهند بشنوند؛ "خواب غفلت" را برای آنهایی نوشتم که همه را تکفیر می کنند و به خود این حق را می دهند که از جانب خدا سخن بگویند و دیگران را دنباله رو خود می خواهند؛ آنهایی که ملت را فاقد درک و شعور تعیین مصلحت آینده شان می پندارند و هر صدای مخالفی را با چماق مخالفت با انبیا و اولیا سرکوب میکنند... ممنون که سر می زنی.

مرتضی پورمیرزای گفت...

سلام،
می بینم که بلاگفا وبلاگ تو رو هم بست! وبلاگ منم چند روز پیش بخاطره اینکه نوشته بودم خیلی مشکلات فنی داره بلاگفا حذف کرد.امیدوارم از نوشته هات پشتیبان گرفته باشی!

ناشناس گفت...

وبلاگ "رادیو بجنورد "نیز به واسطه پاک سازی ولایی بلاگ فا توسط تیم بلاگ فا مسدود شد باشد تا با ادرسی جدید به زودی در خدمت باشیم .

مجتبي نوريان گفت...

سلام
مي بينم كه بي خبر وبلاگ عوض مي كني!!!!!!
روز خبرنگار رو تبريك مي گم.البته به وقتش توي وبلاگ قبليت گفته بودم.