۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

فریاد دادخواهی طبیعت !

وقتی ارزیابی نهادهای معتبر بین المللی نشانگر سقوط ایران در رده بندی شاخص ها و عملکرد زیست محیطی است و کشورمان در رتبه 78 جدول تدوین شده قرار گرفته است، باید هم بزرگترین دریاچه آب شور دنیا اینچنین خون بگرید تا بلکه هشداری باشد بر نابخردی های نسل کنونی و غفلت مسئولانی که از توسعه پایدار تنها نامی شنیده اند و بس! اگرچه ایرانیان به اذعان پژوهشگران غربی کهن ترین تمدن باستانی جهان را پی ریزی کرده اند و مردان و زنان این دیار تا همیشه تاریخ نام این سرزمین مقدس را پرآوازه ساخته اند اما آیا ما نسل کنونی برای نیاکان خود فرزندانی خلف بوده ایم؟


پ.ن : این هم یک خبر دلگرم کننده برای دوستداران طبیعت و حیات وحش خراسان شمالی!

۱۰ نظر:

باران گفت...

سلام.خدارو شكر كه از بين هزاران نوع نگراني‌ام به يكي از آنها از نوع رمانتيكش خاتمه داديد.واقعا ممنونم.
اميدوارم به من به عنوان يك خامي محيط زيست خصوصا علاقه مند به گربه سانان ايراني در شرايط فعلي حق بدين كه نگراني هايي از اين دست را رمانتيك بدونم
اگر كامنتم دوبار ارسال شده باشه به دليل اوضاع اسف بار نت مونه

ترکهای خراسان گفت...

جاسوسی حسین موسویان به نوکری شیخ علی تهرانی سر و ...

وزارت اطلاعات رژیم: "اقدام حسين موسويان مصداق روشن و كامل جاسوسي است." اقدامات شوهر خواهر "مقام معظم رهبری (شیخ علی تهرانی)" از رادیو بغداد چی بود؟ خوب اقدامات پسر حاج سردار رضایی در آمریکا به سخنرانی های شیخ علی تهرانی از رادیو بغداد سر و جاسوسی حسین موسویان نیز به سخنرانی های شیخ علی تهرانی از رادیو بغداد و اقدامات پسر حاج سردار رضایی در آمریکا سر . حساب - حساب کاکا برادر.

شیخ علی تهرانی که سالها در رادیو بغداد در خصوص "خمینی دجال و مزدورانش" سخنرانی می کرد، پس از مرگ خمینی به ایران باز گشت و به علت "کبر سن" حتی محاکمه نشد و یک ویلا نیز جایزه گرفت.

پس از جایزه گرفتن شیخ علی تهرانی، حاج آقا سردار رضایی گفت، اگر این برای آمریکا نوکری کرده، آن برای صدام نوکری کرده بود و اگر آن به علت "کبر سن" محاکمه نشد، این به علت "صغر سن" محاکمه نمی شود و این به آن سر و پسرش را معاون خود کرد.

داشتن از فرودگاه تهران با گل و چمدان حسین موسویان را راهی آمریکا می کردند، یکی پرسید این جاسوس کجا می رود؟ یکی دیگر جواب داد آی بی خبر از دنیا و احمق بی شعور، برادر موسویان، "خواهرزاده محلوجی عضو حزب کارگزاران سازندگی و وزیر دولت آقای اکبر هاشمی رفسنجانی و مسئول کمیته سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی دولت آقای خاتمی بود" و این جاسوسی به نوکری شوهرخواهر رهبری برای صدام و نوکری پسر حاج آقا سردار رضایی برای آمریکا سر و دارند آمریکا پرواز می کنند و تو برو خفه شو.

هم استانی گفت...

آقای داوری، مسئله آن دریاچه حل شد. یکی از نمایندگان محترم مجلس فرمایشی گفته است: "درياچه اروميه بزرگ است، بايد كوچكش كنيم، تا بتوان از آن نگهداري كرد."

قاضي پور افزود:
البته خشك و كم آب شدن درياچه اروميه به گفته بعضي از قديمي‌هاي شهر اروميه 60 سال پيش نيز اتفاق افتاده است به طوري كه مردم براي رفتن به تبريز از داخل درياچه اروميه كه خشك شده بود عبور مي كردند.

باران گفت...

آقاي داوري گرامي حالتون خوبه؟راستي مي‌دونيد وقتي سعي مي كنم لينك وبلاگتون رو بذارم تو پيوندهاي روزانه‌ام بلاگفا چه پيغامي مي‌ده ؟
"خطا
امکان درج لينکهاي تبليغاتي ،اسپم يا غير اخلاقي وجود ندارد"
يعني كه چي ؟!اينجا هم خودي ونخودي داريم ؟!

مهم خودمونیم گفت...

اخبار دلگرم کننده و ایجاد فضای شور و نشاط!!! مرحبا به شما!!!


راستی این عکس های پرنده ها خیلی زیبا و عجیب بودنشون خیلی واقعیه و اینکه چه پرنده های متفکری!!!!!!!

سمانه گفت...

واي حالم بد شد.چرا درياچه اروميه اين رنگي شده؟
پارسال كه رفته بوديم اروميه هيچ مشكلي نبود.
من كه فكر ميكنم همش زير سر ساخت اون پل جديده.احتمالا مصالح استفاده شده يه مشكلي داشته كه با تركيبات آب شور درياچه نميخونده.
خدا به خير بگذرونه.

مهدی نادری نژاد گفت...

با سلام
انهدام طبیعت ؟!
از ماست که برماست

ترکهای خراسان گفت...

با کمک سایت "سحام‌ نیوز" و آقای "مهدی خزعلی" سئوالی از "شیخ اصلاحات"

از آنجایی که فقط افراد خاصی به مسئولان سابق و فعلی "نظام مقدس" دسترسی دارند از مدیر محترم سایت "سحام‌ نیوز" و آقای "مهدی خزعلی" تقاضا داریم، زحمت کشیده و از آقای "شیخ اصلاحات" سئوال نمایند...

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، سلام!

زمانی که بچه های مردم را روی مین ها می فرستادند، شوهر خواهر "مقام معظم رهبری (شیخ علی تهرانی)" به عراق فرار کردند (فروردین ۱۳۶۳) و در بخش فارسی رادیو بغداد "امام خمینی را"، "خمینی دجال" و "بسیج و سپاه" را نیز "مزدوران خمینی دجال" می نامیدند.

شیخ علی تهرانی در سال ۱۳۷۴ به ایران باز گشت و فرمانده نیروی انتظامی آن زمان با تایید خبر باز گشت شیخ علی تهرانی گفتند: "شیخ علی تهرانی به ایران باز گشته است و به دلیل کبر سن محاکمه نخواهند شد."

آقای کروبی، در ایران تعداد زیادی از نوجوانان را به اتهام "هواداری از گروهک های منحرف" اعدام کردند و برای نمونه در شهر شیروان "محسن انصاری ۱۶ ساله" و "آدینه پور ۱۷ ساله" را چند ساعت پس از دستگیری اعدام کردند و چون به خانواده های آنها اجازه ندادن که فرزندان خود را در قبرستان شهر دفن نمایند، آنها مجبور به دفن آنها در داخل حیاط خود شدند و نمونه دیگر یتیم ۱۶ ساله ای که مادرش فراش یکی از مدارس شیروان بود زیر شکنجه کشتند.

جانب آقای کروبی، پس از بازگشت "شیخ علی تهرانی" به ایران، شما رئیس مجلس شدید و آیا در مورد "شیخ علی تهرانی" از رئیس قوه قضاییه توضیح خواستید که چرا لطف "کبر سن" به داد "شیخ علی تهرانی" رسید، ولی "صغر سن" کمکی به نوجوانان نکرد؟

سئوال وب ترکهای خراسان، برای آقای "مهدی خزعلی" و سایت "سحام‌ نیوز" ارسال شد.

بدون پیش داوری منتظر جواب می شویم و در صورت عدم جواب، برخورد درخور را حق طبیعی خود می دانیم.

وب ترکهای خراسان

ترکهای خراسان گفت...

خبرهای استان خراسان شمالی را باید از مازندرانی ها گرفت

استاندار غریبه و تحمیلی استان خراسان شمالی، مازندرانی است و خبرهای استان را باید از مازندرانی ها گرفت. شمال نیوز: "یک مازندرانی مدیرکل حوزه استانداری خراسان شمالی شد. پایگاه خبری شمال نیوز ضمن تبریک به این برادر، برای وی آرزوی موفقیت می نماید." استاندار غریبه ایل و طایفه خود را وارد استان می کند و تحصیل کرده های استان دارند خیابان ها متر می کنند!

شمال نیوز: یک مازندرانی مدیرکل حوزه استانداری خراسان شمالی شد

شمال نیوز: هوشمند بریمانی مدیر کل حوزه استانداری استان بوشهر با درخواست مهندس شفقت به استان خراسان شمالی می رود.

به گزارش شمال نیوز ، بریمانی پیش از این ابوطالب شفقت را در این تصدی در استان بوشهر همراهی می کرد با درخواست استاندار خراسان شمالی به سمت مدیر کل حوزه استانداری استان خراسان شمالی منصوب شد.

قرار است مراسم معارفه وی روز شنبه در استانداری خراسان شمالی برگزار شود.

پایگاه خبری شمال نیوز ضمن تبریک به این برادر ، برای وی آرزوی موفقیت می نماید.

http://www.shomalnews.com/?view&sid=32283

علی نیا گفت...

استاد ایران در کدوم رده بندی شاخص ها و عملکرد رتبه خوبی داشته فکر میکنید اینکه بزرگترین دریاچه اب شور دنیا رو این چنین خون گرفته اونا ناراحت میشن نه حاج اقا واسش هزارو یه دلیل میارن مگه میخوان قبول کنن که نابخردانه کار میکنن راستی حاج اقا خدای ناکرده اتفاقی واسه مواد خوراکی و خوردنی نیفته